W naszym kraju mamy około kilkadziesiąt różnych producentów słodyczy reklamowych. Wielu z nich posiada w swojej ofercie krówki, które należą do najchętniej zamawianych cukierków. Jeżeli chciałbyś mieć w swojej ofercie takie krówki, powinieneś się dowiedzieć, na jakiego producenta się zdecydować. A wybór będziesz miał bardzo duży. Jednym z takich są na przykład klasyczne firmy, od wielu lat produkujące słodycze na rynek ogólnopolski, a także na eksport. Firmy takie posiadają bardzo rozwinięte linie technologiczne, co pozwala im szybko i bezbłędnie zrealizować każde zamówienie. Dodatkowym atutem związanym z korzystaniem z takich firm, jest pewność, że otrzymamy krówki reklamowe, które smakiem nie ustępują najchętniej kupowanym słodyczom w sklepach.
Kto natomiast zajmuje się tworzeniem opakowań na takie krówki? Tutaj sprawa nie jest już tak prosta i jednoznaczna, jak może się wydawać. Zasadniczo, opakowania na krówki są zbudowane tak samo, jak zwykłe opakowania, w jakich te cukierki trafiają na rynek detaliczny. Jedyna rzecz, która je odróżnia od reszty to nadruk na ich powierzchni. Nadruki wykonuje się na pełnych arkuszach papieru, jeszcze przed pocięciem ich na pojedyncze opakowania. Metody, w jakich takie nadruki są wykonywane mogą być bardzo różne, ale najczęściej jest to wysokiej jakości druk offsetowy, a także sitodruk. Farby, które są stosowane do tego celu są bezpieczne i mogą być wykorzystywane w branży spożywczej. Ze względów produkcyjnych i technologicznych, aby krówki reklamowe opłacało się wykonać, określono pewne minimalne ilości, od jakich są one realizowane. I tak w większości przypadków minimalną ilością zamówionych krówek reklamowych będzie 15 kilogramów. W takim zamówieniu otrzymujemy dużą ilość cukierków, które mogą zostać podzielone na mniejsze paczki, w zależności od naszych potrzeb i oczekiwań. Dodatkową korzyścią takiego rozwiązania jest to, że przy takim zamówieniu utrzymujemy już możliwość negocjowania ceny, co pozwoli cieszyć się krówkami w jeszcze korzystniejszych kosztach zakupu.