Jak często zdarzyło wam się pójść do jakiejś instytucji, czy prywatnego przedsiębiorstwa, gdzie od razu jesteście częstowani samymi miłymi gestami.
Tu zaproponują kawkę, tam poczęstują ciastkiem, czy cukierkami, a może nawet zaopatrzą w garść cukiereczków na drogę. A czy zdarzyło wam się przyjrzeć bliżej opakowaniom? Cukierkowa reklama jest coraz częściej stosowana. Obdarowanie kontrahenta, czy klienta garścią słodkości zawsze sprawia jak najlepsze wrażenie, dzięki temu osoba, która w przyszłości może być prawdopodobnym kupcem naszej usługi, czy towaru myśli o naszej firmie w samych superlatywach. Prowadzi to na ogół do tego, że dzięki dobrym wspomnieniom związanym z pierwszym kontaktem z nami wróci, aby nawiązać współpracę, czyli na przykład kupić to, co oferuje nasza firma.
W dodatku dzięki satysfakcji płynącej z tego niewielkiego podarunku, jakim są lizaki reklamowe na pewno w rozmowie ze znajomymi zupełnie przypadkiem wspomni o tym, jednocześnie nieświadomie reklamując nas i powiększając grono naszym klientom, a przecież o to właśnie nam chodzi.