Wśród firm działających w Polsce, istnieją bardzo podzielone opinie na temat tego, co jest lepszym gadżetem reklamowym. Czy długopisy z logo, czy może cukierki reklamowe w kolorowym i personalizowanym opakowaniu. Jakie argumenty przytaczają zwolennicy każdej ze stron, kiedy przekonują że to ich produkty są lepszej i wyższej jakości? Przede wszystkim koronnym argumentów zwolenników długopisów jest ich wyższa trwałość i użyteczność. Niestety, długopisy same w sobie stały się bardzo popularnym sposobem reklamowania firm, a tym samym nie mają już tak dużej skuteczności, jaką oferuję cukierki reklamowe. To właśnie one w niemal wszystkich rankingach popularności są niekwestionowanym liderem, jeżeli chodzi o skuteczność promocyjną. Co trzeba wiedzieć zanim złożycie zamówienie na słodycze reklamowe? Przede wszystkim to, że występują one w bardzo dużej ilości smaków. Niektóre słodycze reklamowe mogą być produkowane na indywidualne zamówienie firm. Mamy wówczas wtedy do czynienia z edycjami limitowanymi, których głównym atutem jest to, że nikt inny ich nie posiada. Takie słodycze reklamowe mogą nam służyć przez bardzo długi czas, a klienci, którzy zostaną nimi obdarowani, będą nam miło i długo wspominać, wiedząc że to właśnie my im takie smakołyki zapewniliśmy.
Słodycze reklamowe mogą być również porównywane z wieloma innymi produktami. Każdy z nich będzie również posiadał swoje pewne wady i zalety, o jakich nie możemy zapominać. Dla niektórych osób największymi zaletami oferowanymi przez cukierki reklamowe jest to, że możemy je zamówić w stosunkowo niskiej cenie i będziemy ich mieć dużą ilość. To będzie pomocne szczególnie przy większych akcjach promocyjnych, gdy liczy się nie tylko wygląd, ale również ilość posiadanych produktów. W tym przypadku cukierki reklamowe idealnie będą spełniały swoją rolę, szczególnie jeżeli zdecydujemy się zamówić smaki, które od dawna cieszą się dużym uznaniem w oczach i gustach konsumentów. Każda firma doradcza będzie mogła nam podpowiedzieć, jakie to są smaki i dlaczego klienci tak je lubią.